اجتماعی

آغاز ثبت‌نام کلاس هفتمی‌ها در مدارس شاهد از فردا

طبق برنامه زمانبندی ثبت نام در دانشکده مدیریت ثبت نام کلاس هفتم ، فردا ، یکشنبه اول تیرماه آغاز می شود و تا ساعت 14 امتحان می شود.

به گزارش سلام آنلاین. خانواده مبارزان ، معلولین ، مبارزان و سایر متقاضیان ثبت نام در مدرسه ساشا می توانند از طریق سیستم “ساشا” از طریق زوما اقدام کنند.

بر این اساس ، مهلت ثبت نام برای حضور در مدارس ابتدایی از اول ژوئن آغاز و تا ساعت 17 ادامه خواهد یافت. همچنین ثبت نام کلاس 7 از اول ژوئیه تا 14 ژوئیه و کلاس 10 از 5 تا 21 ژوئیه برگزار می شود.

به گفته رزاقی ، مدیرکل دفتر وزارت آموزش و پرورش و امور ایثارگران ، این تسهیلات در سالهای اخیر بویژه به دلیل شیوع مورد توجه معاون مدیر کل قرار گرفته است. ؛ با ورود به سیستم ساجا در saja.medu.ir ، خانواده ها می توانند فرزندان خود را در کلاس های ابتدایی ، هفتم و دهم ثبت نام کنند.

به طور خاص ، پس از مهلت مقرر دانش آموزانی که نمرات لازم را کسب می کنند برای تهیه مستندات به مدارس رفته و با اطلاعاتی که از طریق مدرسه تهیه می شود مراحل ثبت نام را تکمیل می کنند.

وی ادامه داد: “ما امیدواریم که مدیر و خانواده عزیز وی بتوانند به موقع دانش آموزان ، به موقع و مطابق با روال سال گذشته ثبت نام کنند و با رعایت حداکثر موارد بهداشتی ، از بروز بیماری جلوگیری کنند.” بیماری عروق بیماری کرونا قلب.

به گزارش سلام آنلاین ، میزان اهدای سرانه برای مدارس ابتدایی حداقل 450 و فردا 850،000 ، حداقل 530 دبستان و فردا یک میلیون است. حداقل 640 دانش آموز متوسطه و حداقل یک میلیون فردا وجود دارد.

سهم هر دانش آموز شاهد به شرح زیر است: وجوه تأمین شده توسط خدمات آموزش غیر رسمی دانش آموزان شاهد (70 درصد از مرگ و میر کودکان و جانبازان) و موارد دیگر ، مطابق آمارهای ارائه شده در زیر از اعتبارات بنیاد مرگ و آثار جانبازان تأمین و هزینه می شوند. بر این اساس ، کمک های اولیه سرانه 450،000 تومان ، متوسطه اول 520،000 تومن و دوم متوسطه 650،000 تومان است.

50 تا 69 درصد بودجه اضافی برای کودکان معلول و جانباز معادل 75 درصد رقم تعیین شده برای دانشجویان SAS است که توسط صندوق امور ایثارگران و جانبازان پرداخت شده است ، و مابقی آن کمک مالی والدین است. آنها

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا