اقتصادی

آغاز ابلاغ سند آمایش استان‌ها

شروع اطلاع رسانی اسناد طرح استان

مدیر اجرایی مسئول برنامه ریزی وزارت صنعت ، معدن و تجارت بی سر و صدا از تهیه سند برنامه ریزی این وزارتخانه خبر داده و تأیید کرده است که اعلام سند برنامه ریزی استان آغاز شده و بودجه آنها برای یک سال دیگر اختصاص می یابد.

به گزارش سلام آنلاین ، احمد تشکینی پس از دیدار با دو تولیدکننده در بوشهر ، با تأکید بر مشکل سرمایه گذاران در بخش تولید ، مسئول صنعت معدن و برنامه ریزی تجاری است. شهرها ، بسته های تشویقی به سرمایه گذاران ارائه می شود.
وی بی سر و صدا از تهیه سند برنامه ریزی وزارتخانه خبر داد و تأیید کرد که اعلام اسناد برنامه ریزی استان آغاز شده و بودجه آنها در سال آینده تخصیص می یابد.
رئیس موسسه تحقیقات و تحقیقات تجاری با بیان اینکه با تکمیل سند برنامه ریزی استان ، توزیع عادلانه و متوازن بودجه متناسب با ظرفیت استان گفته می شود:
مدیر اجرایی مسئول برنامه ریزی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، تعیین محدوده مناطق شهری را اولین برنامه سند برنامه ریزی استان دانست و افزود: شناسایی الزامات زیرساختی در شهرهای صنعتی برای دستیابی به فعالیتهای تولیدی جدید در سند برنامه ریزی در اولویت است
تسکینی با تاکید بر پرداختن به مشکلات سرمایه گذاران در بخش های مختلف ، گفت: در تدوین اسناد برنامه ریزی ملی و استانی ضمن تعیین نیازهای زیربنایی شهرهای صنعتی ، بسته های تشویقی در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا