اجتماعی

آشتی بازماندگان از تحصیل با آموزش/نحوه تدریس و آموزش از راه دور در زمان و مکانهای مختلف

مدیران مدارس و سازمان های غیردولتی در وزارت آموزش و پرورش با جزئیات برنامه ABA (آشتی با آموزش و پرورش) را برای تأمین تحصیل در تحصیل اعلام کردند و گفتند که برنامه ABA برای افراد طراحی شده است ، اما وضعیت آنها به گونه ای است که نمی توانند به مدرسه بروند.

شهریار فولادوند در گفت وگو با سلام آنلاینوی گفت: “بازماندگان از تحصیل کسانی هستند که فرهنگ ، اقتصاد و خانواده آنها مانع رفتن آنها به مدرسه می شود ، بنابراین ما باید آنها را دنبال کنیم و علاوه بر این با توجه به نیازهای شما فرصت های آموزشی را برای همه فراهم می کنیم.” بازماندگان باید برنامه ای داشته باشند تا که بتوانیم آنها را به مدرسه برگردانیم.

“بعنوان مثال ، برخی از کودکان در برخی از اوقات سال با خانواده های خود در کشاورزی ، دامداری و سایر مشاغل کار می کنند.” در برخی مناطق ، دختران متاهل مجاز به ادامه تحصیل نیستند. دلایل زیادی برای بقا وجود دارد ، اما پذیرش چنین مشکلی برای آموزش و پرورش قابل قبول نیست و هر ساله به دنبال راه هایی برای کاهش این آمار است.

رئیس مرکز آموزش و پرورش و سازمان های غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ABA (آشتی با آموزش و پرورش) گفت: “طرح ABA برای افرادی طراحی شده است که در منطقه خود نیز مدرسه دارند ، اما شرایط آنها مثل این هستند که نمی توانند به مدرسه بروند. ابا یک آموزش از راه دور است که بصورت آفلاین یا آنلاین انجام می شود و از نظر زمان ، مکان و روش تدریس انعطاف پذیر است.

فولادوند گفت: “ما در حال همکاری با خیریه ها و سازمان هایی هستیم که سعی می کنند بر اساس مسئولیت های خود سهم خود را در ارتقا education آموزش و پرورش ایفا کنند.” یکی از فهرست های اسناد تغییر ، جستجوی مشارکت ذینفعان در زمینه آموزش است تا جامعه در آموزش و پرورش مشکل ساز شود ، بنابراین همانطور که قبلاً ذکر شد ، از ظرفیت این مجموعه ها کمک می گیریم.

وی با اشاره به میزان ترک تحصیل گفت: “چشم انداز ما برای سال های اول و دوم برنامه آموزش 100000 نفر است.” ما انتظار داریم کلاسهای ماهواره ای برای دانش آموزان بازمانده برگزار شود ، مشاوران مدارس عملی کلاسها را مدیریت کنند و در نهایت تیم مدیریت ماهواره سطح آموزش را آزمایش و ارتقا دهند.

به گزارش سلام آنلاین. بر اساس بسته توسعه “برنامه آشتی با آموزش” (ABA) ، مهمترین دلیل و ضرورت این طرح افزایش نرخ ثبت نام و کاهش تعداد دانش آموزان بازمانده ، تغییر روش های آموزش و استفاده از آموزش مبتنی بر فناوری جدید است. انعطاف پذیری در زمان و مکان ، امکان ارائه دوره های آموزشی به دانشجویان جهت ادامه تحصیل مطابق با استعدادها و نیازهای هر منطقه به جبران کمبود نیروی کار آموزش متوسطه کمک می کند و مانع کار می شود. با ادامه مهاجرت به حومه کشور برای تربیت فرزندانشان.

“ایجاد فرصتهای برابر آموزشی برای دانش آموزان نیازمند تحصیل و ترك تحصیل” در سال اول و دوم دبیرستان در منطقه هدف “افزایش میزان ثبت نام دانش آموز” در سالهای اول و دوم دبیرستان به ویژه برای دختران ، فناوری جدید آموزشی ، با مشارکت جوانان تحصیل کرده و مقامات محلی و م institutionsسسات و حمایت از خیرین با فضیلت و ارتقا the کیفیت آموزش دانش آموزان شرکت کننده در این پروژه ، استفاده از منابع و رویکرد آموزش متنوع و با کیفیت از اهداف این بسته توسعه است. .

منابع و بودجه مورد نیاز این پروژه به صورت کمک های خیرین نیکوکار و م educationalسسات آموزشی و فرهنگی ، خیریه ها ، سازمان ها و م institutionsسسات ، کمک های مالی از طرف هیئت آموزشی و بودجه وزارت آموزش و پرورش است.

به گفته رئیس مرکز مدرسه و سازمان های مردم نهاد وزارت آموزش و پرورش ، قبل و در مرحله اولیه این پروژه در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان اجرا شده است. آنها آموزش می بینند و روند ادامه می یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا