عمومی

آزمون ارتقای کمربند در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/حضور ۱٠۹ نفر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سیده لیلا موسوی عسل در گفتگو با خبرنگار آنلاین افزود: آزمون تسمه کشی با حضور 109 نفر اعم از زن و مرد و با حضور شما فدرال آبزرور در استان انجام شد.

موسوی عسل تایید کرد: مسابقات کمربند قرمز 27 اسفند برای 60 نفر از بانوان و 28 اسفند با مسئولیت مهدی رشیدی و 49 شرکت کننده برگزار می شود.

با توجه به فعالیت های این کمیته، جلسه هیات تکواندو استان در سال جاری و برنامه زمان بندی در شهرستان آنلاین برگزار شد. کم اهمیت برای توسعه ظرفیت انجام می شود.

موسوی با بیان اینکه این بازی در سطوح مختلفی نیز برگزار می شود. هدف گفت: دو بازیسالن و نونهالان به مدت یک روز با دو دادگاه و دو دستگاه قضایی در استان برگزار شد.

وی هدف اصلی این مسابقات در کنار تمرین و تقویت تجربه فنی را مقام است. بیاورید در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعم از آقایان و بانوان.

موسوی عسل با بیان اینکه امسال تیم نوجوانان در پنج دوره مسابقات منطقه ای به مقام قهرمانی دست یافتند و چهار نفر از جوانان نیز عنوان قهرمانی را کسب کردند.

نایب رئیس هیات تکواندو استان مهمترین چالش را نداشتن سیستم داوری و مکان مناسب برای برگزاری مسابقات دانست و یکی از مشکلات اصلی شورای تکواندو استان را کمبود حامی مالی عنوان کرد.

وی با قدردانی از همکاری ورزش و جوانان استان گفت: این تیم همکاری خوبی برای برگزاری مسابقات داشته است.

تاکید موسوی اصل بر انسجام و تعامل هیئت مدیره تایید تکواندو استانی: نقش رئیس هیئت مدیره تکواندو در فعالیت ها، اهداف و تعاملات اعضا به تدریج پیشرفت می کند.

دکمه بازگشت به بالا