علمی و پزشکی

آزمایش داروی ضدکرونای مورد استفاده برای ترامپ متوقف شد

یکی از شرکت های دارویی پیشرو در ایالات متحده آزمایش داروی ضد ویروسی را که برای درمان ترامپ استفاده می شود متوقف کرده است.

شرکت چند رشته ای مستقر در ایندیاناپولیس ، الی للی روز سه شنبه اعلام کرد که یک آزمایش بالینی تحت درمان دولت با آنتی بیوتیک درمانی Covid-19 مشابه آزمایش رئیس جمهور دونالد ترامپ اعلام کرده است. تراموا به دلیل مسائل ایمنی به حالت تعلیق درآمد.

سخنگوی الی گفت: آزمایشات بالینی آنتی بادی اصلی واکسن Covid-19 به دلیل امنیت در ایالات متحده متوقف شده است.

به گفته یک سخنگو ، “سریعترین عملیات” برنامه واکسن کرونا توسط دولت ترامپ ، که با آزمایش آنتی بادی آنتی بادی 3 پشتیبانی می شود ، “به عنوان یک پیشگیری” به حالت تعلیق درآمده است.

این شرکت در بیانیه ای گفت: “امنیت در لیلی مهمترین است.” “ما می دانیم که شورای امنیت داده فعال 3 فعال توصیه می کند که تعلیق به دلیل اقدامات پیشگیرانه به حالت تعلیق درآید.”

الی لیلی ، یک شرکت بزرگ دارویی ایالات متحده ، بخشی از یک پروژه فعال است که توسط موسسه ملی بهداشت به عنوان بخشی از تلاش دولت فدرال برای ساخت ، تولید و در نهایت توزیع واکسن Coronavirus در سراسر کشور آغاز شده است.

دونالد ترامپ پس از بازگشت از مرکز پزشکی والتر رید به کاخ سفید ، جایی که وی به دلیل بیماری تحت معالجه بود ، به یکی از درمان هایی که در آنجا دریافت کرده بود ، “Covid-19” اشاره کرد. همان درمان آنتی بیوتیکی Regenran. وی را در بیمارستان بر روی وی انجام دادند.

وی گفت: “آنها آن را درمان تقلبی می نامند.” اما من فکر نمی کنم این یک درمان باشد زیرا من را تسکین می دهد. من فکر می کنم این خود ترمیم کننده است. رئیس جمهور افزود که امیدوار است این دارو در اسرع وقت برای موارد اضطراری مورد استفاده قرار گیرد و به صورت رایگان در اختیار آمریکایی ها قرار گیرد. اما این دارو چیست؟

شرکت Regenran و داروسازی Elliilli ، Abslera و GlaxoSmithKline در حال آزمایش آنتی بادی درمانی برای کمک به درمان بیماری های قلبی عروقی هستند. آنتی بادی ها پروتئین هایی هستند که بدن برای محافظت در برابر بیماری تولید می کند و طبق نتایج اولیه ، وجود ویروس کرونا را در بدن کاهش می دهد و مدت زمان بستری شدن در بیمارستان را افزایش می دهد. در درمان مجدد از مخلوطی از دو آنتی بادی مختلف استفاده می شود که مفید بودن آنها نشان داده شده است.

بر خلاف آنچه ترامپ در سخنرانی ویدئویی خود وانمود می کند ، این دارو مانند یک واکسن ، محافظت دائمی یا فوری در برابر بیماری های قلبی عروقی نمی کند.

ترامپ در بیانیه ای گفت: “ما باید این دارو را تأیید كنیم و آن را برای افراد دارای بیماری های جدی در بیمارستان در دسترس قرار دهیم.” به نظر من مهمتر از واکسن است.

اما Regenran مرحله سوم آزمایش دارو را آغاز کرده است. در این مرحله در ماه جولای ، این دارو بر روی تعداد زیادی از افراد آزمایش شد. الیو توتی و عبدل Ra از ماه ژوئن آزمایش انسان را آغاز کردند.

داروهای احیا هنوز برای استفاده اضطراری تأیید نشده اند. با این حال ، شرکت های دارویی ممکن است ترکیبی از آن را به اصطلاح “استفاده های مهربانانه” برای تعداد کمی از بیماران تجویز کنند. طبق این قانون ، شرکت ها علاوه بر آزمایشات بالینی ، روش های درمانی خود را با دیگران به اشتراک می گذارند.

در ژوئیه ، دولت ترامپ و Regenran قراردادی 450 دلاری برای تولید داروهایی برای استفاده عمومی امضا کردند که اگر Regenran بتواند آزمایش های بالینی انجام دهد و تأیید فوری یا فوری FDA را بدست آورد.

ترامپ گفت: “من فکر می کنم لطف خدا بود که آن را دریافت کردم.” من هنگام مصرف این دارو را شنیدم. گفتم بگذارید استفاده کنم. این نظر من و چقدر خوب و موثر است.

ترامپ قبل از آنکه بتواند فواید درمانی را که فکر می کند مفید است ، راهی طولانی در پیش دارد. رئیس جمهور آمریكا در اوایل سال جاری گفت كه وی از داروی هیدروکسی كلروكین استفاده می كند ، داروی مالاریا كه اثبات نشده است در درمان بیماری عروق كرونر قلب مثر است. او یک بار از محققان خواست تا ببینند آیا تزریق مایع ظرفشویی در خانه برای مبارزه با کووید مفید است؟ در حقیقت ، وقتی به او خندیدند ، اعلام کرد که شوخی می کند.

تیم پزشکی ریاست جمهوری واقعاً احساس کردند که این دارو به اندازه کافی برای استفاده رئیس دولت بی خطر است ، اما همه اعتقاد ندارند. دکتر وینا پراساد ، دانشیار پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو ، هفته گذشته نوشت که دادن داروهایی که هنوز برای استفاده عمومی تأیید نشده اند به صاحبان قدرت “نه علم پزشکی است و نه اخلاق”. همچنین. ” اگر می خواهید چنین برابری را انجام دهید ، بهتر است آزمایش آزمایشی را متوقف کنید و به همه داروهای اورژانسی اجازه دهید.

جانسون و جانسون روز گذشته نیز اعلام کردند که به دلیل ضعف سلامتی داوطلبان مجبور شدند آزمایش عمده واکسن را به حالت تعلیق درآورند. این شرکت گفت که بلافاصله مشخص نشده است که بیمار واکسن دریافت کرده است یا آرام بخش.

مان مامان ، مدیر تحقیق و توسعه در جانسون و جانسون ، گفت: “این ممکن است هیچ ارتباطی با واکسن نداشته باشد.”

این شرکت گفت هنوز نمی داند که داوطلبان بیمار واکسن آزمایشی را دریافت کرده اند یا خیر.

مانان گفت: “طبق قرارداد تحقیقاتی ، جانسون و جانسون اطلاعات لازم را به شورای مستقل ایمنی بیمار ارائه دادند.”

این مطالعه یک واکسن “همجنسگرایانه” با 60،000 داوطلب از کشورهای مختلف خواهد بود.

جانسون و جانسون گفتند که وی انتظار دارد ثبت نام آزمون طی دو یا سه ماه به پایان برسد. این شرکت هیچ اطلاعاتی در مورد ماهیت این بیماری که روز یکشنبه اعلام شد و دوشنبه شب منتشر شد ، منتشر نکرد.

تأخیر در تحقیقات طولانی مدت غیرمعمول نیست ، زیرا برخی از داوطلبان ممکن است به بیماری های غیر مرتبط مبتلا شوند.

برخلاف تحقیقاتی که نهادهای دولتی را مجبور به تعلیق می کند ، این تعلیق ها توسط طرفداران آزمایش مواد مخدر انجام می شود و اغلب به سرعت حل می شود.

آزمایش توسط شرکت دارویی آمریکایی Astrazenka حدود یک ماه پس از نامساعد بودن شرایط داوطلب در انگلیس متوقف شد. واکسن بلافاصله در مناطق دیگر آزمایش می شود.

در اوایل این ماه ، لیلی اعلام کرد که بر اساس آمار سایر آزمایشات بالینی ، به دنبال مجوز اضطراری برای آنتی بیوتیک برای بیماران با سطح خفیف تا متوسط ​​سی دی 19 ساله است. متوقف کردن آزمایش دارو برای رسیدگی به موارد ایمنی امری غیرمعمول نیست و قرار نیست این اقدامات جدی باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا