اجتماعی

آخرین وضعیت پلاسما درمانی در ایران برای کرونایی ها

وضعیت نهایی درمان پلاسما در ایران برای عروق خونی

رئیس پروژه درمانی کرونا در ایران گفت: “تزریق پلاسما ناشی از ایمنی بدن برای ویروس بدن و ویروس ایجاد شده است ، بنابراین این روش تا زمانی که واکسیناسیون اساسی انجام شود می تواند برای تاج استفاده شود.” .

به گزارش سلام آنلاین ، دکتر حسن ال کلاشیمی در رابطه با نتیجه نهایی طرح درمان پلاسما در ایران ، گفت: درمان پلاسمائی “Dammani” در دو مرحله انجام شده است: مرحله اول درمان مالاریا پلاسما انجام شد. نتایج مربوط به بیماران مبتلا به بیماری بحرانی و نتایج در دسترس وزارت بهداشت است. نتیجه این است که اگر درمان پلاسما خیلی زود در بیماران مبتلا به بیماری حساس شروع شود ، می تواند بیماران را نجات دهد و دفعه بعد که اجرا شود ، کمتر موثر است.
وی با بیان اینکه این روش در 50 بیمار جدی و 115 بیمار جدی آزمایش شده است ، افزود: پلاسما برای بیمارانی که در شرایط بحرانی اما نه شدید و وضعیت این بیماران قرار داشتند تزریق شده است. بیمارانی که از نظر مرگ و میر و طول بیمارستان پلاسما دریافت نکرده بودند ، مقایسه شدند. براساس نتایج ، شاهد کاهش هر دو پارامتر بودیم.
ابوالقاسمی توضیح داد: یکی از مهمترین نتیجه گیری از این آزمایش این است که پلاسما یا ایمونوگلوبولین حاصل از پلاسما باید در آینده تولید و به بازار عرضه شود و در اولین مراجعه تزریق شود که در این صورت نتیجه عالی خواهد بود. .
رئیس پروژه درمانی کرونا در ایران گفت: “این بدان معنی است که ما باید دوره انتقال پلاسما را به بیماران در معرض خطر از نظر عوامل خطر تغییر دهیم.”
وی در پاسخ به این سوال که آیا می توان پلاسما درمانی را واکسن های اولیه نامید ، افزود: البته این نوعی واکسیناسیون است اما فعال نیست بنابراین واکسن هیدروژلین محدود است. واکسن باعث می شود که هیدروژلین در طولانی مدت فعال شود ، اما پلاسما به ما این امکان را می دهد تا در زمان مناسب نتیجه لازم را بدست آوریم و می توان ویروس را هنگام تزریق از بین برد.
ابوالقاسمیه گفت: “در حقیقت ، این روش یک دوره کوتاه و کوتاه واکسیناسیون برای مبتلایان به ویروس است. فکر می کنم اگر Cuvid-19 قبل از واکسن های بزرگ ادامه یابد ، این دارو می تواند نقش پیشگیری کننده ای داشته باشد.” این بدان معنی است که می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای افرادی که در معرض خطر زیاد تماس یا آسیب قرار دارند ، استفاده شود.
وی گفت: “من به شدت از وزارت بهداشت می خواهم كه این رویكرد را تصویب كرده و از آن به عنوان درمانی برای بیماری عروق كرونر استفاده كند.” تاکنون به ما آزمایشهای بالینی داده شده است. ” به عنوان رهبر این پروژه ، من معتقدم که هم ذخیره سازی پلاسما و هم هیدرولیز یک روش معقول برای کاهش مرگ و میر در آینده است.
وی گفت: “ما باید برای افرادی که از آن برای تولید هیدروژلین استفاده می کنند ، پلاسما دریافت و ذخیره کنیم ، حتی اگر خاص یا غیر خاص نباشد ، که در هر صورت مفید خواهد بود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا