اجتماعی

آتش بی‌توجهی بر پیکر طبیعت جنوب

سلام آنلاین / بوشهر از طرف دیگر شعله های آتش بر کوه کوه بزرگ و جادار Buhan که از همه طرف بالا می آمد ، سقوط می کرد …

رشته کوه بوشکان خانه فلور و جانوران دشتستان است که حیواناتی مانند بز ، پلنگ و سایر گونه های ارزشمند در آن زندگی می کنند. متأسفانه از عصر دیروز وقوع رعد و برق باعث جرقه زندگی این کوهها شده است و از آنجا که آتش سوزی در قله دست نیافتنی است ، کنترل آن با دست خالی و بدون مکانی دشوار است. لازم است

طی شب گذشته و امروز – پنج شنبه 29 ژوئن – وزش نسیم با رعد و برق باعث آتش سوزی دیگری شد و به نظر می رسید که فقط با تجهیزات و تجهیزات اضافی چنین تابش خاموش و روشنایی خاموش می شود.

آتش سوزی از شمال و جنوب در حال سوختن است و در صورت عدم اقدام سریع ، پوشش گیاهی و پوشش گیاهی منطقه کوهستانی کاملاً از بین می رود. تردد در پیاده و وسایل نقلیه معمولی امکان پذیر نیست ، آتش سوزی در دامنه کوه و مکان های غیر قابل دسترسی گسترش یافته است.

جمعه گذشته ، ارتفاع تپه تا سه روز متوالی به یک آتش سوزی تبدیل شد و اگرچه چندین بار خاموش شد ، اما شعله های آن بسیار به ضرر بدن بود. بی عیب و نقص آتش بی رحمانه بود.

ذخایر سبز در جنوب به خاکستر تبدیل می شود و امروز چشمان زاگوسی ها برای کمک به آسمان در آسمان هستند. هلیکوپتر هنوز نرسیده بود و مرد جنوبی مشغول کار آتش خود با دستان خالی و قلب سخت شده بود ، آتشی که می توانست از طبیعت مشتعل و شاید خشمگین شود.

انقراض طبیعت باعث بروز مشکلات اساسی مانند فرسایش خاک ، از بین رفتن پوشش گیاهی زیرزمینی و آب ، انقراض حیوانات وحشی و گونه ها ، خشکسالی ، کم آبی و بسیاری دیگر از مشکلات بزرگ و کوچک می شود.

و اکنون به مدت یک هفته ، کوههای بوشهر از دشتستان تا تنگستان آتش گرفته اند و هنوز آتش می گیرند تا و وقتی فریاد وجود دارد …

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا