کشف منشا و رفع بوی نامطبوع در گنبدکاووس

سلام آنلاین/ گلستان معاون سیاسی امنیتی فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بوی بد در شمال گنبدکاووس متاثر از فعالیت های خارج از ظرفیت کارخانه پروتئین است، گفت: علاوه بر اخطار کتبی، گیاه باید دارای وظیفه حل مشکلات در 24 ساعت.

رضا اصالتی امروز در جلسه شورای ایمنی و سلامت غذا گنبدکاووس با اشاره به تاکید شهردار گلستان مبنی بر پایان دادن به واکسیناسیون در سطح تذکری، نباید اجازه دهیم وضعیت شهر دوباره تشدید شود. سپس به واکسیناسیون ادامه دهید.

وی با انتقاد از عملکرد بخشداری کندل در مورد واکسیناسیون سوم و چهارم در روستاها گفت: اگر خود روستاییان، اعضای شورای روستا و خانواده هایشان یکی دو هفته پیش واکسینه شده بودند. این عدد بیشتر از این عدد خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در هفته جاری برخی از ساکنان شمال شهر نسبت به وجود بوی بد اعتراض کردند، ادامه داد: با نظارت و همکاری محیط زیستی و شهرستان ها. شورا منبع این بو گیاه است. محصولات پروتئینی و … شناسایی می شود و به خود کارخانه اخطار کتبی داده می شود و موظف به تعدیل و جبران کاری است که در کمتر از 24 ساعت رفع می شود.

آقای اصالتی از مقامات نظارتی و حاکمیتی خواست تا با تهدیدات جدی سلامت مردم و محیط زیست مقابله کنند و گفت: فعالان اقتصادی باید تمام فعالیت های خود را بر اساس قانون و بر اساس الزامات زیست محیطی انجام دهند. یک حامی قدرتمند است تولید خواهند شد.

وی با انتقاد از عدم حضور مدیر در جلسه شورای سلامت شهرداری و اعزام نمایندگان به جلسه، افزود: به جز مدیر اداره ورزش و جوانان که پس از اعلام استانداری به دلیل حضور در جلسه حضور نیافتند. میهمانانی از سایر کشورهای حاکم که در جلسه حضور ندارند باید مسئول دلایل غیبت خود باشند.

به گزارش آقای سلام آنلاین، در این جلسه مدیرکل اداری سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس دادگاه انقلاب و مدیریت و نهادهای ذیربط و همچنین اعضای شورای بهداشت و درمان شهرداری حضور داشتند. . .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا