کری‌خوانی یک پرسپولیسی؛ عضو هیات مدیره هستید یا ادمین صفحه هواداری؟

کری‌خوانی یک پرسپولیسی؛ عضو هیات مدیره هستید یا ادمین صفحه هواداری؟

رقابت های استقلال و پرسپولیس به هفته پایانی خود رسید و روز شنبه یکی از دو تیم قهرمان لیگ بیست و دوم می شود. طبق شرایط جدول شانس پرسپولیس قطعا بیشتر است و همین موضوع باعث شده تا اعضای این گروه روزهای گذشته را با روحیه بالاتری سپری کنند. در عین حال برخورد پرسپولیسی ها و ماجرای او در فضای مجازی کمی دور از انتظار است. پپمان حدادی، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر خبرهای عجیبی منتشر کرده است که صلاحیت او برای حضور در این پست را ندارد. او ابتدا با چاپ تصاویری از نتایج استقلال و پرسپولیس در خانه شمس آذر و با اشاره به پیروزی سرخ ها مقابل گل تساوی و پس از شایعه حضور مهدی تاج در جلسه لیگ به تمسخر استقلالی ها پرداخت. سازمانی برای میزبانی پیکان، شعری از فردوسی منتشر کرد.

مشابه اقدامات حدادی در سال های اخیر، دیگر اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس بارها آن را دیده اند. فقط در ایران است که اعضای هیئت مدیره باشگاه های معروف در اینترنت فعال هستند و سعی می کنند با داستان های مورد علاقه طرفداران محبوبیت کسب کنند و جایگاه خود را تقویت کنند. در فوتبال ایران راه حل اصلی مطرح کردن این موارد و مصاحبه های داغ است، اما بهتر است مدیرانی که به این دو باشگاه بزرگ می روند ابتدا روی عملکرد خود تمرکز کنند و سعی کنند روی صندلی های خود باقی بمانند. چالش ها و مسائل. این وظیفه اعضای هیئت مدیره است که داستان را نخوانند و پست نکنند و این کار توسط طرفداران و صفحه های هواداران در اینترنت بهتر از مدیران انجام می شود.

البته موضوع فقط به پرسپولیس محدود نمی شود و بسیاری از مدیران استقلال در سال های اخیر دست به اقدامی مشابه زده اند و با تاثیرات مثبت کم یا بدون تاثیر از این باشگاه جدا شده اند. روش هایی که چندین بار منجر به مشکلات مدیریتی و اتفاقات تلخ و شیرینی مانند خروج از لیگ قهرمانان آسیا و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مجارستانی ها شده است.

258 258

دکمه بازگشت به بالا