کاهش ۲۳ درصدی سرقت در کشور

سلام آنلاین / زنجان فرجا خاطرنشان کرد: در دو ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش سرقت داشته ایم که در نوع خود مثبت و قابل قبول است.

سردار محمد قنبری امروز (پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه) با حضور در کلانتری زنجان با حضور خبرنگاران بر مشارکت و استفاده از ظرفیت مرکز علمی و آموزشی و دانش بنیان در راستای علم اکتشاف تاکید کرد. جنایت را ببینید. اولویت آگاهی پلیس را در سال 1403 نشان دادن اثربخشی و هوشمندی پلیس در جامعه و تسریع در کشف آنها عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت امنیت اجتماعی، امنیت را زیربنای رشد شخصیت انسان در ابعاد مختلف دانست، کمبودهایی که آسیب های اجتماعی زیادی را برای افراد و جامعه به همراه خواهد داشت.

قنبری گفت: بدون شک دستیابی به اصول جامعه محور در تامین امنیت عمومی و تغییر نگاه پلیس به جامعه همواره نیازمند تدوین سیاست ها، راهبردها و اهداف توسعه در سایه بوده است. ظرفیت و حمایت مردم برای ارتقای امنیت اجتماعی.

رئیس پلیس آگاهی فرجا در خصوص کاهش سرقت گفت: ما در مبارزه با سرقت دغدغه ویژه ای داریم زیرا باعث کاهش آسیب های مادی و روانی به افراد جامعه می شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در دو ماهه اول سال جاری با استفاده از تمامی امکانات داخلی و خارجی لازم، خوشبختانه توانستیم نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش سرقت داشته باشیم که از نظر شخصی مثبت و قابل قبول بود.

قنبری گفت: در حوزه اطلاعاتی با مشارکت شرکت هایی که دانش نظارت و کنترل مجرمان را دارند، از بکارگیری وسایل الکترونیکی برای کنترل مجرمان با سابقه بیش از 4 سرقت موثر در این زمینه جلوگیری کرد. سرقت ادبی را به یک تجارت برای خود تبدیل کرده اند، مدیریت هوشمند واقعاً می تواند یک نبرد جدی کمی و کیفی با این پدیده داشته باشد.

فرجا گفت: در سال جاری اولویت‌هایی را در حوزه کشف سرقت تعیین کرده‌ایم. اولی تسریع در کشف جرایم است که می تواند زمان کشف و وقوع را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و دوم کیفیت کشف برای تکمیل کشف یعنی اینکه بتوان مال را پیدا کرد و اموال گمشده را در یک بازگرداند. زمان کوتاه

قنبری خاطرنشان کرد: خوشبختانه زنجان یکی از استان های پیشرو در کشور است که هم در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و هم در رسیدگی به جرم موفق بوده و از میانگین کشوری پیشی گرفته و بیش از 95 درصد از سرقت ها و سرقت ها را کشف کرده است استان زنجان به آن مثلا در کشور رسیده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا