ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» به روایت رئیس رسانه ملی

پیمان جبلی گفت: ویژه برنامه انتخاباتی «شش در دو» که توسط همکاران ما در رادیو دیاوگو برگزار می شود، یکی از هدف های رسانه ملی است. هر چه به روز انتخابات نزدیک می شویم، حجم تولید برنامه و پوشش محتوایی این موضوع بیشتر می شود.

به گزارش سلام آنلاین، آوای نشاط نوشت پیمان جبلی رئیس رسانه خارج از جلسه دولت با حضور در نشست خبری برنامه انتخابات رسانه ملی گفت: در حال حاضر برنامه های مختلفی توسط همکاران در حال پخش است که در سروهای مختلف هستیم. شبکه های تلویزیونی و شبکه های مختلف استانی. قرار است این برنامه ها به تدریج و بر اساس زمان بندی برنامه ریزی شده تولید و منتشر شود.

وی افزود: ویژه برنامه انتخاباتی «شش در دو» که توسط همکاران ما در رادیو دیاوگو برگزار شد، یکی از اهداف رسانه ملی بود. هر چه به روز انتخابات نزدیک می شویم، حجم تولید برنامه و پوشش محتوایی این موضوع بیشتر می شود.

جبلی همچنین به همکاران خود در رسانه ملی توصیه کرد: برای بهبود و بهره برداری از این ویژه برنامه ها، شهروندان باید راهی برای رفع مشکلات و دغدغه های آنان داشته باشند، جایگاه و نقش مجلس را توضیح دهید. نامزدهای افتخاری انتخابات مجلس اعلام کنند که چه برنامه هایی برای حل مسائل و توسعه کشور دارند.

رئیس سازمان امدادرسانی تاکید کرد: طبق برنامه پیش می رویم. برنامه در حال اجرا است؛ زیرساخت های تخنیکی ساخت 200 فرستنده تلویزیون در ولسوالی ها جریان دارد.

وی در پاسخ به سؤالاتی در مورد خرابکاری و جنایات برخی از شخصیت های سیاسی در صدا و سیما و توانایی آنها در حفاظت از آنها گفت: از صدا و سیما. ما با آن برخورد خواهیم کرد و فرصت را غنیمت شمرده و به هرکسی که ممکن است مورد توهین یا تهمت قرار گیرد، می دهیم. اینکه مردم بخواهند از این فرصت استفاده کنند یا نه، تصمیم خودشان است.

جبلی در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده احزاب و احزاب از تجهیزات رادیویی و تلویزیونی در انتخابات گفت: 200 شبکه تلویزیونی در هر حوزه انتخابیه برای نامزدها است. ما معیارهای محتوایی حوزه رای گیری را به آنها اطلاع می دهیم و خودشان محتوا تولید می کنند و با توجه به تعداد نامزدهای هر حوزه انتخابیه و برای رعایت انصاف رسانه ای، زمان مشخصی برای هر نامزد در نظر گرفته می شود.

او گفت که ساترا مسئولیت مدیریت بخش نمایش خانگی و مدیریت تولید آن را بر عهده دارد و در مورد پاسخ به سؤالات در مورد تبلیغات درام های ترکی در نمایش های خانگی و هشدار به آنها نیز صدق می کند. ارتباط خوب ما در حوزه نمایش خانگی و نسخ خطی به تدریج در حال شکل گیری است. سوء استفاده ها کاهش یافته است و امیدواریم این ارتباط و تعامل خوب بهتر شود تا شاهد کاهش تخلفات و بی نظمی ها در این زمینه باشیم.

بر اساس این گزارش، برنامه گفت و گوی «شش در دو» با همکاری روزنامه جام جم و خبرگزاری دانشجویان ایران (سلام آنلاین) در یکی از استودیوهای پخش (گپ رادیویی) تولید و هر هفته دوشنبه ها اجرا و تدوین می شد. به تهیه کنندگی امین صبحی و تهیه کنندگی حسین مکنعلی از رادیو. گفت و گوها از فرکانس FM 103/5 مگاهرتز، ایران صدا و سیمای سلام آنلاین پخش می شود. متن کامل و ویدئوهای این ویژه برنامه برای آسودگی خاطر بینندگان برنامه بر روی نتایج مکتوب و آنلاین موسسه مطبوعاتی جام جم و خبرگزاری دانشجویان ایران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا