نقش روزنامه کیهان در بازگشت پرویز ثابتی به انظار عمومی

و این رسانه های دیگر شامل همه رسانه ها می شود. حتی روزنامه کیهان، خبرنامه داخلی حسین شریعتمداری و دوستانش سال هاست. روزنامه ای که مردم صف می کشیدند و حالا به لطف سخاوت یک سری دوستان که ادعای ساری اخلاقی و ارزشی و انقلابی دارند، به جایی رسیده است که همان ترافیک کوچک در حال انفجار است. غرفه های روزنامه برای سالیان متمادی به سران برادر حسین و دوستانش اختصاص داشت. آنچه به گفته پناهیان اهمیت دارد قدرتی است که الحمدالله در حال حاضر در دستان و ایستاده است و برای حفظ آن می توان از هر راهبردی استفاده کرد. مسلم بن عقیل خدا رحمتش کند، اگر مانند برادر حسین و حاج پناهیان علم و درک قدرت داشته باشد، کار ابن زیاد را تمام می کند، لعنت خدا بر او در همان خانه هانی تا مانع از انجام کار شود. صحرای کربلا و آن بلایا. البته نباید از این نکته غافل شد که روزنامه کیهان قبل از فاتحه برادر حسین خوانده می شد. در دوران ریاست مهدی نصیری دوست قدیمی من. اما به رحمت اولین دزدان عصر ناصری حداقل چهار نویسنده و شاعر و روزنامه نگار صاحب قلم و با ذوق به روزنامه سر می زدند و خود نصیری با همه تهمت هایش آن را درک می کرد و نمی شود همه را پر کرد. روزنامه هایی با توهین و اظهارات نادرست و اتهام. و به همین دلیل علاوه بر اطلاعات خاص و سخنان بد و گمراه کننده به روشنفکران، گزارش های ادبی، ترجمه ها و مصاحبه های خوبی نیز در روزنامه او یافت می شود. حتی گاهی می نشیند و با مخالفانش صحبت می کند. نمونه آن گفتگوی مفصلی است که وی با احسان نراقی داشت که در همان زمان با مخالفت شریعتمداری مواجه شد. دلیلش این است که پایه و اساس این شکل روزنامه نگاری را مهدی خان نصیری گذاشته است، خدا او و همه ما را ببخشد، اما این برادر حسین بود که یک تفنگ به طرف روزنامه شلیک کرد و آن را برگرداند. علاوه بر مثال کامل، و همه این بیت ها عبارتند از:

اگر قرآن را اینگونه بخوانید.

شکوه اسلام را به ارمغان می آورد

همچنین غیرقابل خواندن است. جذاب نیست حتی در نفرین او هم هیچ اختراع و بدعتی دیده نمی شود. تعداد کمی از اتهامات باعث اتهامات کارشناسی نشده است. باور کنید خیلی وقت است که با این روزنامه کند مشکل محتوایی ندارم. من خودم را پذیرفته ام که اگر باعث تفرقه و خشم شود، وحدت ملی را به سخره بگیرد، هنرمندان را آزار دهد، در چشم دوستان انزجار و دود و در چشم دشمن نور ایجاد کند، اشکالی ندارد. اما این یک الزام ذات آن است. یعنی من با احساسات بد او موافقم، اما مشکل من با قالب این روزنامه است. اگرچه به عقیده خیلی ها فرم و محتوا از هم جدا نیستند و محتوایی که برادر حسین و دوستانش که خبرنامه می نویسند و مرتبط با رسانه ها نیستند، دوست دارند، همین شکل را می طلبد، اما به نظر من آدم زاد می تواند دریافت کند. کمک کمی از غده ای به نام مغز و حداقل اگر قسم می خورد باید با کمی خلاقیت آن را اضافه کند، اما از خودتان خسته نشوید. همه چیز، قبور پدران، نمایندگان و کار حرفه ای و پول از بیت المال و این کارها هم انجام شد. خودت هیچ وقت از اینکه به دیگران بگویی غربی، گدا، مستقل، نوکیش، تسهیل گر و… خسته نمی شوی. بخدا میخوایم یه جوک رو دوبار بگیم اونوقت مریض میشیم چطور میشه یه عمر هر روز همین حرفا رو تکرار کنیم و خسته نباشیم. البته میدونم که قبلا اینطوری بودی عادت های بد چیزی هستند. به قول سید مرتضی آوینی عادت عبادت را هم می شکند. بیایید ادامه دهیم. صحبت از روزنامه کیهان کسل کننده است و حال آدم را بد می کند. بریم سر اصل مطلب

من می گویم در سلام آنلاین رسم بر این است که از هیچ رسانه ای نامی برده نشود، چون همه همکاران ما هستند و اگر نام رسانه ای برده می شود، صادق باشند. البته گاهی به مخفی کاری می پردازم و گاهی به صورت ناشناس یا رسانه ای می نویسم تا مخاطب منظورم را بفهمد یا کیستم، اما تا جایی که می دانم این سنت در اخبار آنلاین وجود دارد. حتی ما هم در مقابل کم لطفی همکاران چیزی نمی گوییم. نمی‌دانم چه زمانی این قانون نقض شده است، اما گمان می‌کنم اولین باری که این رسم نادیده گرفته شد در مورد روزنامه کیهان بود که سر و صدایی در این مورد به پا کرد و سکوت می‌تواند نشانه‌های دیگری باشد. این را هم می دانم که پاسخگویی به همه اتهامات عالم واقعاً بی فایده است. اتهام و جنجال کار آنهاست و اگر لحظه ای بعد وارد بازی آنها شوید متوجه می شوید که کار و زندگی شما تعطیل شده است و شما دارید شبیه آنها می شوید و این چیزی است که کائنات می خواهد. برای اینکه رنگ کائنات نشوید بهتر است به حرف های او توجه نکنید و اصلاً او را نبینید و به او بگویید: من دشمن تو نیستم / رد می کنم. شما.

با این حال بد نیست گهگاه به کائنات جواب بدهیم. چرا؟ چون کاهان هم مثل مولان نصرالدین خودش حرفی زد و بعد از مدتی مطمئن شد. مثل روزی که ملا برای اینکه حواس بچه ها را از سرش پرت کند، گفت در راه بالا دسر می دهند و بعد که بچه ها رفتند همان راه را رفت و جواب بقیه را داد که دلیلش را پرسید. می روی؟گفت: نگذارید واقعاً دسر بدهند و من خوش شانس نباشم. برای اینکه دوستان کائنات را سردرگم نکنی گاهی باید جواب داد. علاوه بر این، دوستان ما چیزی از سکوت، خویشتن داری، ملاحظه کاری، چابکی و غیره نمی فهمند. و اگر آنها را جایگزین نکنید، آنها پاهای خود را دراز می کنند و تصور می کنند که می توانید آسیب جدی ایجاد کنید. . مشکلی وجود دارد، بنابراین برای حفظ امنیت خود و همکارانتان، باید هر بار یک سوال از آنها بپرسید:

فکر نکنید که تمام جنگل خالی است

شاید ببر خوابیده است

تجربه همچنین نشان داده است که هر زمان که پاسخ طعمه دریافت می کنند، مدت زیادی است که به دنبال شغل خود بوده اند و تقریباً به طور قطع به دنبال حیات وحش دیگری هستند.

… بعد. خیلی زود در سلام آنلاین به بهانه تعطیلی من و تو چیزی نوشتم. با عنوان: آنچه باید از شبکه من و تو یاد بگیریم. هرکسی که مریض نباشد و دو یادداشت نویسنده این قلم را خوانده باشد یا با خبرگزاری سلام آنلاین آشنایی چندانی نداشته باشد می تواند بفهمد که چه نقشی در این یادداشت دارد. جالب اینجاست که هر جا نوشتم: شبکه علیه ما، علیه من و تو، ای متال، دومی را حذف کرد. یعنی نمی دانند «علیه ما» یعنی چه یا می خواهند چنین چیزی را تحریف کنند؟ آنچه را که من به صراحت علیه من و شما و تندروی او نوشتم نقل نکردند. مانند برخی از این خطوط: سایت من و شما برای کسانی است که هوش کمتری دارند و اهل مطالعه هستند و چیزی از فرهنگ، هنر، تاریخ، ایران، اسلام و غرب می دانند، شاید حرف زیادی برای گفتن نداشته باشند، اما دقیقا می دانند که مخاطب کیست. آنها من و شما با اقلیتی که از طریق خواندن و تفکر به معرفت و فهم می رسند کاری نداریم، زیرا آنها به خوبی می دانند که چنین افرادی به سراغ من و شما نمی روند. آنها به خوبی می دانستند که کسی که کتاب می خواند و از شعر و موسیقی خوب می فهمد، مخاطب جدی آنها نیست و به همین دلیل به مخاطبانی نزدیک می شود که سالومه را بهترین متفکر قرن می شناسند و رها اعتمادی را پادشاه می نامند. شاعران فارسی که می شناختند.

اما واقعیت امر این است که شبکه Man and To به آنچه می خواهد می رسد زیرا درک درستی از مخاطبان خود دارد و می داند چگونه برای آنها برنامه بسازد. آنچه ناشران ما نمی دانند این است که با این همه بودجه و مواد. همین. اکنون به نتیجه گیری جهان از این کلمات گوش دهید: یک سایت خبری آنلاین که جریان درگیری و تحریف را در تحلیل خود تراوش می کند به این سوال پاسخ نمی دهد که اگر شبکه منوتو واقعاً موفق است، چرا توسط کارفرمایان غربی مسدود شده است؟ این در حالی است که اگر کارفرمایان غربی منوتو مانند سلام آنلاین فکر کنند که این شبکه حتی تا حدی موفق است و بیش از جنبش ضد مذهبی انقلابی باعث انزجار نمی شود، آن را تعطیل نمی کنند..بنابراین به نظر می رسد رسا آنلاین از شکست رسانه های ورشکسته ضد انقلاب ناامید شده و این ورشکستگی را بهانه ای برای حل مشکل می کند..

اول اینکه در سلام آنلاین کامنت های زیادی در انتقاد از من و شما درج شده است که در صورت نیاز دوستان سلام آنلاین به آنها اشاره می کنند و یا دوباره ارسال می کنند تا هیچکس غش نکند اما به غیر از همکاران من خودم و باز هم و باز هم بارها در مورد دروغ های شبکه ضد ما علیه من و شما در این خبرگزاری نوشته ام که مفصل ترین آن یادداشتی است با عنوان شکل دیگری از دروغ در ارتباط با زمان.تونل. چیزی که در روزنامه کیهان نیست. فحش دادن و مقاومت و جاسوس خواندن دیگران را همه می دانند. هنر نوشتن و صحبت کردن در مورد دشمنان است به گونه ای که تحسین مخالفان شما را برانگیزد. شما با دسترسی به آرشیو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مستندی ساخته اید که بدون شک جذابیت دارد. فکرش را بکنید، گفتم مستند جالب بود و نه بیشتر، و این نکته ای است که بینندگان همه جا به آن پی می برند مگر اینکه خداوند او را از هر عدالتی دور کند.

نه من و نه همکارانم در مورد دلایل قطع شدن شبکه من و شما اطلاعات خاصی نداریم. برهان عالم وحی نیست، بلکه صرفاً یک بحث قابل بحث است. حداقل من باور نمی کردم که شبکه من و تو موفق نبوده، اما فکر می کنم در تحریف تاریخ معاصر و اینکه توانست نسخه ای از سعید امامی را جلوی دوربین بعدی بگذارد، به خوبی کار کرد. سال به این معناست که در کارش موفق بوده است، البته او به تنهایی به این امر دست نیافته است. اگر اساس ژانر عبوس زاهدانه در ترویج تحجر و خشونت و نمایش قرائت هولناک از دین و اخلاق، خدایان و پیامبران نبود، یک شبکه تلویزیونی از عهده چنین وظیفه ای بر نمی آمد. موفقیت آن شبکه مستلزم بی تفاوتی، ناکارآمدی و فساد داخلی است. و به آخرین اظهارات مضحک کاهان: اما به نظر می رسد سلام آنلاین رسا از رسانه ای شدن، ورشکستگی رقبای انقلاب… و غیره ناامید شده است. از ادبیات درخشان هستی بگذریم: سلام آنلاین رسا؟ چه مفهومی داره؟ مشکلی نیست یعنی هیچ انتظاری از این کلیسا نیست. اگر خبرنامه ای به روزنامه بیت المال می دادند، نتیجه بهتری نمی گرفت. اما کهن تمام تلاش خود را برای توجیه این ادعاها انجام داده است: سلام آنلاین از تعطیلی شبکه من و تو پشیمان است. او گفت: «شواهد یک عاشق واقعی باید در آستین باشد. اگر واقعاً کسی در سن 60 هزار تومان دلار و بالا رفتن سن حقوق بازنشستگی و گوشت است، نمی دانم چقدر می ارزد، و بالا رفتن اجاره خانه و فقر که باور به بهشت ​​و آن فاحشه را از بین می برد. با رسیدن به سیزده و چهارده سالگی و عشق با مهاجرتی که در دبستان به بچه ها سرایت کرد، دل و جان داشت که برود و ببیند حقیقت چیست، حداقل این مقاله را بخوانید و خودتان قضاوت کنید که آیا سلام آنلاین از بسته شدن من و تو یا بدتر شدن اوضاع دلخور است برادران کاهان! بدتر از این حرف هاست برادر کیهان، حالا که به همین کلمات علاقه خاصی پیدا کردی، پیشنهاد می کنم این بیت را صد بار با قلم مقدست بنویسی که بارها شنیده ای اما گویا معنی آن را فراموش کرده ای:

این خانه به طور کامل ویران شد

خواجه نقش ایوان را بازی می کند

دکمه بازگشت به بالا