لزوم ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی و پاسخگویی متروی تهران درباره حوادث مترو به شورای شهر

«ما شاهد ناکارآمدی‌هایی در برخی سیستم‌ها مانند تاکسی‌های آنلاین هستیم، مانند زمانی که گزینه «عجله دارم» حذف شد، مردم دچار مشکل شدند و گزارش نشان می‌دهد که حتی Up. تا 2 تا 3 ساعت نمی توانند سرویس را دریافت کنند و باید با تاکسی آنلاین به مدیریت شهری بروند تا در مورد وضعیت خدمات خود تصمیم بگیرند.

به گزارش سلام آنلاین، جعفر تشری هاشمی در نطق پیش دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران، با اشاره به حادثه مترو در خط دوم، گفت: عزیزان در مترو و تهران اقناع می کنند. به شورا و مردم پاسخ دهید تا از این به بعد نگران نباشید چون دیشب قطار مسافربری واژگون شد و دیگر مسافران مدت ها در صف گیر افتادند.

وی با تاکید بر اهمیت پاسخگویی و اطلاع رسانی به موقع و اقدامات پیشگیرانه گفت: همه ناشی از آسیب فنی بوده و می تواند ناشی از خطا نیز باشد و ما می خواهیم علت این گونه حوادث و برنامه را روشن کنیم.

هاشمی ادامه داد: می دانیم در شب عید رفت و آمد و رفت و آمد بیشتر می شود. اما متأسفانه شاهد تردد زیاد در شهر و ناکارآمدی برخی سامانه ها مانند تاکسی های اینترنتی مانند حذف گزینه عجله مردم در مشکل هستیم و گزارش ها حاکی از آن است که آنها نمی توانند حتی دو تا سه سرویس دریافت کنند. و آنها باید، مدیران شهری می توانند از تاکسی آنلاین استفاده کنند تا در مورد وضعیت خدمات خود تصمیم بگیرند.

به گزارش سلام آنلاین، مهدی چمران بر لزوم راه اندازی سامانه تاکسی آنلاین تاکید کرد و گفت: وزیر کشور گفته است که این سامانه باید زیر نظر شهرداری باشد و امیدواریم این موضوع در سال آینده ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا