شادی بازی تیم ملی را از مردم نگیرید

شادی بازی تیم ملی را از مردم نگیرید

این اقدام تاسف بار شادی میلیون ها ایرانی را گرفت و شبکه سه بیننده زیادی را از دست داد. اما چه کسی بازنده است؟ عدالت؟ رادیو یا مردم؟

اتفاقا محبوبیت عادل بعد از آن اتفاق بیشتر شد. اعمال معقول و بی احساس مجری احساسی او را به یک افسانه تبدیل کرد. به آب نخورد، به هیچکس بدی نگفت و همچنان باوقار و باوقار بود.

اما تلویزیون از بین رفته است. حضور عادل در تلویزیون همواره به عنوان بخشی از اهداف شبکه سه مطرح بوده است. بعد از گل عادل شبکه سه بیرون آمد!

و بازنده های بزرگ مردمی هستند که عاشق فوتبال هستند و اکنون از جذاب ترین برنامه های تلویزیون محروم شده اند.

2. فوتبال عشق خیلی هاست. باعث ایجاد هیجان، ایجاد غرور، قدرت می‌آورد، جوانی و شادی می‌آورد و خیلی چیزهای دیگر. اگر تیم ملی شرکت کند همه این ویژگی ها با هم جمع می شود.

این حق مردم است که نسبت به فوتبال احساس خوبی داشته باشند. به خصوص در عصر حاضر که مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی زیادی وجود دارد، مردم خوب عمل نمی کنند. او تب دارد. او خسته، گیج و خسته بود. اتفاقات یکی دو ماه اخیر یک فاجعه ایجاد کرده است.

فوتبال از معدود دریچه هایی است که به باد باز می شود، حتی اگر موقتی باشد، بر تن خسته و رنج جامعه می دمد و کمی حالش را بهتر می کند. چرا این باد باید متوقف شود؟ چرا عده ای به خود اجازه می دهند که برای چند ساعت حس خوب را از مردم سلب کنند؟ کی میگه تیم ملی نباید به قطر بره یا اگه باید حاشیه باشه کی عادل رو اشتباه از روی آنتن برد چطوری؟ این بدتر از حذف است.

3. اینکه ما با این حکومت و حتی نظام سیاسی این مملکت مشکل داریم، چگونه مجوزی ایجاد می کند که مردم را در آتش خشم و عصبانیت بسوزانند؟ دولت ضعیف، درست است. وزارت ورزش رفتار بدی دارد، قبول کنید. نیروهای سیاسی نابود شدند، درست است. ایراداتی به حاکمان کوچک و بزرگ کشور میزبان وارد است. اما با این همه مشکلات و کمبودها، کشور نباید با فوتبال نفس بکشد، آیا منطقی قابل قبول است؟ من شخصا به یحیی گل محمدی به عنوان یک فوتبالیست و مربی کهنه کار احترام می گذارم. شاید من با بسیاری از نگرانی های او موافق باشم، اما وقتی او در حال کمک به حریف است، چرا باید او را تشویق کنم، تشویقش کنم و دستش را بزنم؟

آیا نمی گوییم فوتبال و در سطح بالاتر ورزش نباید سیاسی باشد؟ آیا نمی گوییم ورزش فراتر از دولت و قدرت است؟ آیا ورزش و به خصوص فوتبال راهی برای نزدیک شدن ملت به هم نیست؟

اگر پاسخ مثبت است، پس خودتان را کتک نزنید. فوتبال حق جدایی ناپذیر ملت به خصوص جوانان کشورمان است. بی انصافی است که این حق را از مردم بگیریم و آن را نهی کنیم.

دکمه بازگشت به بالا