رونمایی از لندکروز لیموزین در ایران!

امیر مسعود عابدین: لیموزین لندکروز اولین بار در کاخ سعدآباد رونمایی شد. گفته می شود این خودرو توسط خودروسازان آمریکای جنوبی در امارات به یک خودروی 5.8 متری تبدیل شده است. این خودرو یکی از 100 لندکروز دنیاست که به لیموزین تبدیل شده است.

عرضه لیموزین لندکروز در ایران!

تیم ساخت و ساز به عنوان یک بلوک خصوصی شناخته می شود و به گفته مدیریت آن، نماینده انحصاری The One Auto در ایالات متحده است.

این لیموزین که با نام امپراطور شناخته می شود، به جز رینگ های کشیده و کشیده و اسپرت، در نمای بیرونی تغییر خاصی را تجربه نکرد. سبک ترانسفورماسیون انجام شده روش کشش بدن و به اصطلاح لیمو استرچ است. این روش سال هاست که در آمریکا و گاهی در اروپا مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه لیموزین لندکروز در ایران!

به نوعی می توان گفت که خاستگاه این تغییرات عجیب و غریب آمریکاست. هنوز در این کشور افرادی هستند که خودروهای SUV یا حتی خودروهای کودتای خود را به لیموزین تبدیل می کنند!

طراحی داخلی کابین امپراطور و همچنین پروژه های دیگر دنیا بر اساس عظمت و مشغله کاری است. برخی نورهای صفحه نمایش بزرگ و کوچک و چیدمان مبلمان و میزها از ویژگی های فضای داخلی امپراطور است. ظرفیت سرنشینان این خودرو 36 نفر اعلام شده است!

عرضه لیموزین لندکروز در ایران!

موتور 7.4 لیتری 32 سوپاپه هشت سیلندر وظیفه تولید نیرو در خودرو را بر عهده دارد. این موتور 300 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. حداکثر سرعت امپراتور به 120 کیلومتر در ساعت محدود شد و وزن خالص آن به 3200 کیلوگرم رسید.

عرضه لیموزین لندکروز در ایران!

به گفته سازنده، ارزش کل برای امپراطور در آن سال ها حدود 150 میلیون تومان برآورد شده است. این خودرو اکنون پس از 13 سال آسیب دیده است و نیاز به تعمیر دارد، در واقع امپراطور آخرین بار در یک مرکز تعمیر خودرو دیده شده است.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید صفحه لیست قیمت روز سلام آنلاین را مشاهده کنید.

5858

دکمه بازگشت به بالا