روایت مسجدی که تعطیلی ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری بیشتر، گروه استان‌ها: باغ فلاحت بزرگ‌ترین منطقه کلان شهر بابلسر است که درهای مسجد آن شبانه روز به روی عموم باز است.

اکثر ساکنان این محله مهاجرانی هستند که از نقاط مختلف کشور به این منطقه می آیند و آسیب های مختلفی را تهدید می کند. و بو کنید دیگری گرفت

حجت الاسلام طالقان غفاری امام جماعت منطقه باغ فلاحت بابلسر از مسجدی با برنامه های خانوادگی و موضوعی می گوید و درهای آن در طول روز به روی مردم باز است.Ajوی گفت: پارک فلاحت بزرگ‌ترین منطقه امور شهری بابلسر است و همانطور که از نامش پیداست زمانی پارک بوده و اکنون دارد. مناطق مسکونی که اکثریت جمعیت در آن ساکن هستند. مهاجران از سایر نقاط کشور.

به گفته حاج طالقان غفاری مسئولین اطلاع چندانی از آن نداشتند. حالا این خودش و محله بود که با آسیب های مختلف تهدید می شد و وسعت منطقه کار را برایش سخت می کرد. مشکلات محله را با مرکز خیریه حل کنید دیگر الله مرکزی با پوشش 50 خانوار و 400 خانوار کمیته امداد راه اندازی کرده است.

این مرکز علاوه بر حمایت معیشتی از خانواده های بیمه شده، بر مسائل فرهنگی، درمانی و… نیز نظارت دارد. در صورتی که این خانواده ها در زمینه های مختلف نیاز به مشاوره داشته باشند، آنها را ارائه می دهد.

مسجد ولیعصر (آ) همچنین مسجدی فعال است. و امام باغ فلاحت می گوید: کلیسای قرآن را در معبد بابلسر تأسیس کردیم و مرض خوانندگان معروف از سراسر کشور به مساجد و مراسم دعوت می شوند.

وی افزود: این مسجد دارای ادارات مختلف، امور خانواده، امور فرهنگی و سایر ادارات است. باز کن از کارشناسان صاحب نام دعوت می کنیم تا در جلسات آموزشی به تشریح موضوعات مختلف برای عموم مردم بپردازند.

اماات این محله مربوط به امانت است الحسنه وی برای رفع نیازهای مردم گفت: برخی از خیرینی که با ما همکاری می کنند با همکاری یک موسسه وام دهی مبلغ مناسبی به ما داده اند. الحسنه از این مبالغ، وام بدون بهره به متقاضیان ارائه می شود.

صحبت های حجت الاسلام غفاری درباره برنامه های فرهنگی مذهبی: برنامه های مذهبی و فرهنگی مسجد ولیعصر (عج)Aj) به مناسبت های مختلف برگزار می شود و جلسات دعا و قرآن به طور کامل توسعه می یابد.

کشیش این کمون درباره سختی امام جماعت بودن می گوید: در این کار سختی دارم. خیر سعی می کنم تا جایی که بتوانم مشکلات مردم را حل کنم. وقتی برای مردم کاری انجام می دهیم و آنها برای ما دعا می کنند برای ما شیرین است.

به گفته حجت الاسلام طالقان غفاری یکی از ویژگی های مسجد ولیعصر (عج)Aj) این است که درهای مسجد از صبح به روی مردم باز است و این ویژگی را در کمتر مسجدی می توان یافت.

دکمه بازگشت به بالا