معاون مدیرکل نظارت بر امنیت عمومی پلیس امنیت سرمایه از راهاندازی سیستم مدیریت اجرایی اتاق بازرگانی با همکاری معاون مدیر امنیت عمومی تهران خبر داد.
به گزارش سلام آنلاین ، سرهنگ نادر مرادی وی با بیان جزئیات این خبر گفت: “دیروز جلسه ای در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی تهران با حضور نهاد تصمیم گیری اصناف تهران و اتحادیه های شرکت کننده در تصمیم گیری برگزار شد. آخرین مورد در راهاندازی سیستم مدیریت سرمایه اصناف انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مدیران صنعت ، روند وقت گیر در صدور پروانه کسب و کار و موارد مرتبط با آن است. وی گفت: “در این جلسه که با حضور کارشناسان این حوزه برگزار شد ، چالش ها و فروم مورد نیاز برای رسیدگی به موضوعات صدور مجوز ، درنهایت مقرر شد سیستم مدیریت اجرایی راه اندازی شود.” از اصناف.
در مورد هدف اصلی راه اندازی سامانه کامل مدیریت مدیریت صنفی ، معاون مدیر کل دفتر پلیس Police گفت: سهولت و تسریع در مراحل اداری و قانونی ، اخذ مجوز ، انجام کار و کاهش هزینه ها. از اپراتورهای کلاس و اتحادیه های تعریف شده. این سیستم است.
مرادی در ادامه تأکید کرد: در مراحل اولیه راهاندازی سامانه ، اولویت دریافت کد پستی برای واحد صنفی است و گفت: با دریافت کد پستی ، واحد صنفی ساماندهی می شود.
وی توضیح داد: سیستم مدیریت اجرایی اصناف به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که در عین حال سازمانها و سازمانهای مداخله ای بتوانند به سیستم دسترسی پیدا کرده و از پروانه صدور مجوز مطلع شوند و نیاز به ارسال دارند. ایمیل یا مکاتبات و … نیست.
معاون مدیر کل پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه همه اپراتورهای واحدهای اتحادیه ممکن است از امروز به سیستم جامع مدیریت اجرایی اصناف مراجعه کنند ، تصریح کرد: نصب یک کد پستی ضروری است. وارد واحد اتحادیه شوید.
به گفته پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، وی در پایان خاطرنشان کرد: این سامانه ابتدا به صورت پایلوت در تهران اجرا می شود و پس از رفع نقایص احتمالی و برآورد نتایج و نهایی شدن این پروژه ، در سطح کشور اجرا می شود.
انتهای پیام