راز معامله «شهید شاه‌ولدی» با خدا در جزیره «بوارین»/ بارگاهی که میعادگاه عاشقان ولایت است

به گزارش خبرگزاری استان ایلام. شهید قاسم شاهولدی وی در سال 1388 با عنوان شهید گمنام بدرقه شده توسط مردم ایلام در دانشگاه آزاد اسلامی به خاک سپرده شد. از آن روز به بعد اساتید، کارکنان و دانشجویان با حضور بر مزار این شهید بزرگوار فعالیت خود را آغاز کردند و علاوه بر آن این آرامگاه هر روز به زیارتگاه مردم ایلام بخصوص در بدو تولد تبدیل شده است. و شهادت امام.


بیشتر بخوانید:

استقبال از مادر شهید شاه ولدی در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام


دو سال بعد در پاییز 1400 این شهید والامقام با آزمایش DNA شناسایی شد و هیجان وصف ناپذیری در استان ایلام به وجود آمد.

اسرار توافق

صبر و استقامت خانواده این شهید والامقام به ویژه مادر این شهید مثال زدنی است.

شهدای گمنام در عملیات والفجر 8 به شهادت رسیدند

شهید قاسم شاه ولدی اهل بخش آستانه واقع در شازند استان مرکزی و از نیروهای تیپ 21 حمزه سیدالشهدا(ع) است که در سال 1364 در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شاه ولدی جوانی 19 ساله است که در سال‌های ترس و خطر به امام خود اعتراف کرد و برای دفاع از انقلاب و اسلام ایران به جبهه حق علیه باطل پیوست و سرانجام در باوارین به درجه رفیع شهادت نائل آمد. جزیره.

امروز 20 فروردین مصادف با سالروز ولادت شهید قاسم شاه ولدی (19 فروردین 1354) است، شهیدی که پناهگاه مردم ایلام به ویژه جامعه دانشگاهی است و با حضور او عزت و اقتدار اسلام را به ارمغان آورد. دانشگاه آزاد. شروع کلاس های حضوری در دانشگاه لذت این شهید را دو چندان کرد.

نوجوانی که استاد روحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام شد

22 فروردین منشأ فیض و روحیه دانشگاه آزاد ایلام، شهید قاسم شاهولدی، شهید و نوجوان، استاد سابق رشته معنویت و تهذیب دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام است.

حجت‌الاسلام امیر هادی زاده خاطرنشان کرد: نمی‌دانم شهید شاه‌ولدی در جریان شهادتش در جزیره بوارین با خدا چه کرد که امروز باعث دلگرمی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه می‌شود.

وی تصریح کرد: آرامگاه شهید شاه ولدی مرکز فرهنگی و مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام مانند یک شهید گمنام مدفون در دانشگاه است.

اسرار توافق

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام تاکید کرد: ارادت ما به این شهید و خانواده اش ادامه دهنده راه ماست و خداوند ما را در این راه ثابت قدم نگه دارد.

قدردان خانواده شهید شاه ولدی هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مزار شهید شاه ولدی یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی و معنوی امروز ایلام است که با توجه به این حضور والا. شهادت دانشگاه آزاد اسلامی ایلام روزانه پذیرای بازدیدکنندگان ایلام است.

بهروز ناصری تاکید کرد که مردم ایلام به ویژه جامعه دانشگاهی ایلام قدردان خانواده این شهید والامقام و مادرش هستند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال کاهش ارزش و رشادت های دوران دفاع مقدس است، بارگاه منور این شهید بزرگوار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام محل اجتماع شهدا و ایثارگران است. و یک مرکز فرهنگی بزرگ برای تبیین دستاوردهای مقدس و کلاس. اسلام برای شجاعت، پاسداری و دفاع از ایران است و ما باید پاسدار خون شهدا و ارزش های آنها باشیم و یاد شهدا را گرامی بداریم و راه آنها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا