تدوین نظام باشگاه داری ورزشی کشور/ اقناع مهم ترین رکن کار فرهنگی است

تدوین نظام باشگاه داری ورزشی کشور/ اقناع مهم ترین رکن کار فرهنگی است

سلام آنلاین/ گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به اقناع مخاطبان در امور فرهنگی توجه ویژه شود، گفت: در مسائل عفاف و حجاب به نظر می رسد محور جانمایی اجتماعی است. مسئولیت پذیری می تواند موثر باشد.

دکتر غلامرضا منتظری در نشستی دلگرم کننده با جمعی از مدیران رسانه ای استان گلستان با اشاره به اینکه شورای فرهنگی شورای اسلامی در سال گذشته با همت مشترک همکاران خوب و مجدانه اقدام خوبی انجام داد، گفت: اقتباس از فرهنگ ، طرح اقتصادی و حمایت از صنایع خلاق و فرهنگ عمومی مصوب کمیسیون است و بعد از تعطیلات نوروزی بررسی جزئیات آن را آغاز می کنیم، طرحی است که می تواند در حمایت از فعالان این حوزه تحول بزرگی ایجاد کند. فرهنگ و هنر به ویژه رسانه.

وی تاکید کرد: اصلاح ساختار کتابخانه‌های عمومی کشور، برنامه‌ریزی نظام مدیریت باشگاه‌های ورزشی بر اساس قانون و اختیار رسانه‌ها از دیگر طرح‌هایی است که کمیسیون فرهنگی با دقت اجرا کرده است. در سالی که گذشت در حال انجام است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح باکرگی و حجاب در کمیسیون فرهنگ مجلس مطرح شد، خاطرنشان کرد: همه اعضای کمیسیون فرهنگی معتقد به عاطفه و غیرکارشناسی هستند. باید از کار و با نگاه علمی و عملی در این مقوله مهم فرهنگی پرهیز کرد.

منتظری عدم اجرای شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع باکره و حجاب را منشأ مشکلات اخیر دانست و ادامه داد: تصمیم ما در مجلس این است که طرح ارائه شده به همراه نظرات دولت. و قوه قضائیه مسئولیت اجتماعی فرد را بر عهده گرفته و از هرگونه فعالیت عاطفی و برخوردهای جسمی نامفهوم تا حل و فصل نهایی موضوع در مجلس و سایر مراجع بپرهیزند.

وی بر لزوم ترغیب و تولید رسانه ای در حوزه حجاب و باکره تاکید کرد و گفت: در همه جای دنیا حتی آمریکا و اروپا قوانینی در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی و حذف خدمات اجتماعی برای عدم رعایت قوانین دارند. توجه قوانینی که باید در نظر گرفته شود. همه باید بنشینند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در شورای اسلامی از حمایت مجلس از رسانه ها در قالب طرح جامع رسانه های کشور خبر داد و گفت: شک نکنید هنرمندان و خبرنگاران همیشه در کانون توجه هستند، کشور را حفظ کنید. مسئولین در شاخه های مختلف بویژه در شورای اسلامی و کمیته فرهنگی آن.

به گزارش سلام آنلاین، در ابتدای این نشست مدیر رسانه استان گلستان به لزوم اقدام عملی مجلس برای بهبود زندگی مردم، ساماندهی رسانه ها و تقویت نقش رسانه ها در تصمیم گیری ها پرداخت. افزایش دسترسی رسانه ها به اطلاعات با تمرکز بر اقدامات ساختاری علاوه بر اقدامات زیربنایی آنها تاکید کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا