«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری و امیرحسین باقری معاون فروش و بهره برداری و حسن مختاریان معاون فنی شرکت سخنرانی کردند. . در این دیدار به سوالات خبرنگاران در خصوص جنبه های فنی و عملیاتی ایجاد این برنامه منحصربفرد و بی نظیر پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این نشست با بیان اینکه توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال تجربه اقتصادی شکل گرفت و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ آغاز شد، گفت: فعالیت های جدی تارا از سال 1400 آغاز شده است. در حال حاضر با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای بهبود تجربه افراد در خدمات مالی، سعی می‌کند به دغدغه‌ها و نیازهای جاری مردم و فلسفه آن فکر کند.

سید حامد قنادپور افزود: تارا از این نظر اخیرا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، خدمات رفاهی شرکتی، اعتباری شرکتی و خدمات مالی خرد شخصی ارائه می کند، بگذارید کار کند، واقعاً خوب کار می کند. اخذ شده. “این اتفاق افتاد.

وی گفت: تارا در حوزه خدمات و سازمان ها به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان وام ارائه کرده است.

وی به برخی از قابلیت ها و مزیت های تارا که این برنامه توسعه داده است، اشاره کرد: «تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ از نظر عرضه کالا و فروش و تجربه 50 ساله»؛ دریافت گیرندگان در 460 شهر ایران و بیشتر. بیش از 4500 مرکز خرید مستقیم و خارج از کشور در بخش های مختلف، از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارویی. و خدمات بهداشتی و درمانی، «بیمه و …» «غیرانتفاعی و کمیسیون»، «بهبود شاخص های مربوطه زندگی انسان» و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای برقراری انضباط مالی و انتقال وجوه به وام های فردی توسط مصرف کنندگان کاملاً به اعتماد بستگی دارد و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر مورد نظر و کاربر ضبط خواهد کرد.

وی گفت: ما باید متعهد شویم که تارا همچنان آغاز مسیر توسعه خود، هم از نظر کاربران و هم از نظر خدمات باشد و این طرح متعهد به رویدادهای هیجان انگیز در اواخر امسال و سال آینده است. شعار تارا “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” و تفکر گسترده دغدغه ها و نیازهای امروزی مردم در عمل محقق خواهد شد و می توان گفت که این خدمات سازگار است. دین به مردم و جامعه “برند و شرکت قابل تفسیر است”.

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری توسعه تجارت و فناوری تارا بود که به حضار توضیح داد که چرا و چگونه ایجاد شد، ابعاد و روند توسعه برنامه و چشم انداز آن و آینده آن.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تمرکز تارا بر روی اعطای وام های شرکتی و کلان بود، گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا سرویس جدیدی از تارا به نام میکرو را معرفی و راه اندازی کنیم. شهرت جهانی.

آقای شمخی خاطرنشان کرد که بخش اعتبارات خرد تارا بدون بیمه بوده و هیچ ضمانت و وثیقه ای ندارد و برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و مصرف کنندگان می توانند این روند را خاتمه دهند. ثبت نام به صورت کلی در کمتر از نیم ساعت. ساعت، احراز هویت و اعتبارسنجی را انجام داده و از 500000 تومان تا 5 میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و از 4500 فروش حضوری و غیرحضوری در سراسر کشور خریداری شده است. لازم به ذکر است که روند توسعه گیرنده های تارا سریع است.

تارا به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی هوشمند زندگی کنند و از آنجایی که در اقتصاد تورمی ایران، مصرف‌کنندگان در واقع هزینه خرید خود را برای دو ماه پرداخت می‌کنند. بعداً به نفع آن‌ها است. »

برای استفاده از این سرویس تنها به یک شماره تلفن به نام خود و یک کارت هوشمند ملی (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری مصرف‌کننده منجر به این می‌شود که برای اولین بار در کشور سازوکار اتکا به اعتماد به طور کامل کار کند و برنامه‌ریزی شود. در عین حال ممکن است لازم باشد در ایران طرز فکر و فرهنگ خود را تغییر دهیم که مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان مبادله فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) استفاده کنیم.

تارا خدمات اعتبار خرد را راه اندازی کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از وام های دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت می شد، توضیح داد: روز به روز بیشتر می شود.

در این دیدار امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا در خصوص خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها صحبت کرد و گفت یکی از اهدافی که مخاطبان سازمان از آن استفاده می کنند، دستیابی به تارا است. آی تی. برای بهبود تجربه است. “این برنامه جبران نیروی کار سازمان آنها است.”

وی افزود: برای پوشش بهتر نیازها و خواسته‌های خانواده ایرانی، در تلاش هستیم تا گیرندگان تارا را در زمینه‌ها و رده‌های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنی مجموعه نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف در خدمات مالی، گفت: این ایس.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین انجام می شود و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این اپلیکیشن یک میکروسرویس است که بعداً به راحتی می‌توانیم آن را توسعه دهیم و از فناوری‌ها و زبان‌های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.»

در پایان این نشست مدیر عامل Theara به سوالات مردم پاسخ داد.

شایان ذکر است که کیف پول الکترونیکی تارا با هر خرید 3 درصد بازگشت نقدی در اختیار تمامی گیرندگان تارا قرار می دهد و از سوی دیگر برای کاربران خود تخفیف دائمی به همراه دارد. ضمناً شماره پشتیبانی تارا 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

یادآور می شود، نشست خبری معرفی برنامه تارا (راه حل دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در جاده ولیعصر بالاتر از پارک ساعی با حضور جمعی از اصحاب رسانه و شرکت کنندگان برگزار شد. و مهمانان دیگر

دکمه بازگشت به بالا