اگر مسئولان حرف نزنند – سلام آنلاین

این تنها یکی از صدها نمونه ای است که من دیده ام و می توانم تصدیق کنم که این شایسته ترین کلمه ای است که از زبان مسئولان بیرون می آید انتقام. این جنایات از قبل ضبط شده است. ما چیز خنده دارتری داریم: این تراژدی ها یک انتخابات باشکوه را رقم می زند. در مورد اهمیت زندگی انسان صحبت کنید ، درست است؟ آیا شما نمی توانید کسی را پیدا کنید که بتواند برای درمان سوختگی صحبت کند. مجروح شدن کسانی که می بینند قطعا یکی از دلایلی که قبل از انتخابات ریاست جمهوری نامزدها باید با هم کنار بیایند تا مشخص شود کدام یک صلاحیت کنترل سرنوشت میلیون ها نفر را دارد همین تکنیک شعاری است. تعبیر جاودانه امیرالمومنین: مرد زیر زبانش پنهان است یعنی انسان باید حرف بزند تا حقیقت وجودش را ثابت کند، اگر سخنان حضرت امیر را ملاک قرار دهیم باید بگوییم مسئولان فعلی این کشور به ویژه در قوه مجریه و مقننه در فاجعه است. تقریباً روزی نیست که ادبیات جعلی پر از مزخرفات باشد و گاه شوخی ها و شوخی های این بزرگان در فضای مجازی به اشتراک گذاشته نشود. فضا ادبیاتی که خشم آدم‌های بی‌حوصله را برمی‌انگیزد و به زخم‌های بی‌شمار نمک می‌پاشد و می‌پاشد و گرچه می‌تواند آنها را بخنداند، اما مثال آن شعر این است که می‌گوید: گریه‌ام تمام شد و می‌خندم. آی تی.

در اتفاقات اخیر، هر چه دنبال می‌گردم، حرف معقولی پیدا نمی‌کنم، حتی گفته‌ای که می‌توانید اعتماد کنید که مدیریت کار در دست کسانی است که به امنیت شما و من اهمیت می‌دهند. گویی رقابتی است برای خودنمایی و فروش برنامه های سیاسی و استفاده ابزاری از خون عزیزان مظلوم فاجعه کرمان. قرار است این یک تمسخر انتقام بی رحمانه باشد، مضحک تر از این می تواند باشد؟ چه کسی از ورزشکاران انتظار انتقام شهادت خونین فاجعه کرمان را از جنایتکاران دارد؟ این شوخی ها که منشا جوک ها و لطیفه ها می شود چرا رسانه ها باید راهی پیدا کنند

من حرفه ای نیستم اما اگر حرفه ای بودم دستور می دادم مسئولین زیاد حرف نزنند در هر زمینه ای همین دیروز یک روز قبل تعجب داشت آمار منتشر شد: بیش از نود درصد تهرانی ها سرحال نیستند، به خدا قسم اگر مسئولان حرفی نزنند، تعداد زیادی از این عدم تاب آوری برطرف می شود. شما این بیچاره ها را امتحان کردید. یکی هم میدونم برات سخته بسیاری از افراد برای رسیدن به این نقطه خودکشی می کنند و فقط با غش در نگاه میکروفون ، خودکشی می کنند. خدایا قدری نفست را زیر پا نگذار و اگر حال اینها خوب نشد حرف نزن هر طور که میخواهی بگو مگر اینکه واقعاً در کارت نیت داشته باشی و بخواهی روح و جان ما را از بین ببری. در آن صورت، شما باید موفقیت را جشن بگیرید، فقط سه دهم مردم زنده هستند، احتمالا شما و اطرافیانتان. به شما و اطرافیانتان تبریک می گویم.

دکمه بازگشت به بالا