افزایش همکاری پلیسی ایران و ویتنام

ایران و ویتنام یادداشت تفاهم همکاری در تمامی زمینه های پلیسی امضا کردند.

به گزارش سلام آنلاینسردار احمدرضا رادان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ویتنام به سر می برد، با ژنرال تولم وزیر امنیت عمومی ویتنام دیدار و در این دیدار تفاهم نامه همکاری دو طرف در زمینه عملیات پلیس در ویتنام امضا شد همه جهات

وزیر امنیت عمومی ویتنام در این مراسم بر لزوم توسعه بیشتر روابط دوجانبه و چندجانبه به ویژه در زمینه همکاری پلیس در همه زمینه ها بین ایران و ویتنام تاکید کرد. سرلشکر تولم روابط دوستانه و محترمانه دو کشور را دلیلی بر گسترش و تقویت همکاری‌های دوجانبه برشمرد و از پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های دفاعی، نظامی، علمی و صنعتی و نیز مبارزه برای ثبات و توسعه قدردانی کرد خودت کشور ما با وجود تحریم های وحشیانه.

بر اساس بیانیه پلیس راه های تعمیق و تقویت همکاری های نیروی انتظامی از جمله تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه جرایم سازمان یافته، تروریسم سازمان یافته، جرایم سایبری، تولید و قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان، پولشویی، قاچاق کثیف سلاح و… مهمات جعل اسناد و مهاجرت غیرقانونی از مفاد این تفاهم نامه می باشد.

رادان در این سفر همچنین از مرکز ملی آموزش مبارزه با تروریسم، مرکز ملی پایگاه داده شهروندی و اداره جرایم و امنیت سایبری پیشرفته ویتنام بازدید خواهد کرد. رادان در این سفر با نخست وزیر ویتنام فام مین چین دیدار خواهد کرد.

پیش از این دیدار، فرمانده فرجا و هیئت همراه از کاخ شهر هوشی مین بازدید کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا